esmaspäev, 2. juuni 2014

Teod lähenevad hostadele. Pipi põll.

Täna pole kohe üldse mingi aias tegutsemise ilm - hommikust peale on ladistanud sadada! Ok, las aed joob, kuid oleks tahtnud oma tööst vaba päeva kuidagi paremini  ära kasutada. Vaid paar korda sai aias tiiru tehtud - et hostadelt tigusid korjata. No kuidas nad sinna ronivad, üle mu paksude munakoorevallide?! Järgmised hostad tellin igal juhul teokindlad. Salvestasingi arvutisse nimekirja sellistest sortidest. Tegelikult ainult 2 mu 7st hostast on need, kust olen teo lehe küljest leidnud ja lehed on kohati auklikud. Kuid ma ei taha auklikke hostasid . . .

Olingi siis selline tubane sunnitud täna olema. Tegin pitsa valmis, kütsin ahjusid, lugesin . . . Siis tuli meelde, et vaja ikka oma ammune lubadus lapsele täita, õmmelda talle Pipi põll. Selline rohelisetriibuline nagu filmis. Suur laps mul küll, aga kui on mingi unistus, siis tuleb see täita - muidu jääb eluks ajaks vaevama. :)

Võtsingi asja käsile. Kõigepealt hulk googeldamist ja filmiklippide vaatamist YT-is. Et asi ikka võimalikult täpne saaks, tagant on see põll selline omapärane. Ise ma filmi algusest lõpuni ei ole näinud, kuid paistab, et neid põllevariante oli 2 - rohelisetriibuline punaseruuduliste taskutega ning kollasetriibuline roheliseruuduliste taskutega. Kuna minul on rohelisetriibulist riiet, siis tuli kõne alla esimene variant.
Esialgu konstrueerisin lõiked paberile ja siis kleepisin kokku särgiks. Nüüd tuleb last külast koju oodata, et ta selle pabersärgi selga ajaks, kas on ka paras. Siis saab sama asja juba kangaga teha. Taskumaterjali ei ole mul ainult samasugust punaseruudlist, on vaid ligilähedast. Arvan, et laps lepib ligilähedasega. Endale mulle meeldiks muidugi samasugust teha. :) Siis peaks aga kaltsukasse minema ja otsima sealt midagi, mis oleks õige mustriga.

Hah! Tegelikult just praegu Pipi pilte googeldades leidsin lehe lõike ja valmistamisjuhendiga. :D Ok, prindin selle välja, saab näha kui ligilähedane see minu konstrueeritud variandile on. :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar