kolmapäev, 11. juuni 2014

Kuhu kadus tänane päev?

Täna on selline päev, et pean pingsalt mõtlema, kuhu ta kadus ja mida ma tegin, et ma sellest midagi eriti ei mäleta.

Ok, ma käisin 2x lillepoe vahet ja ostsin 2 pikka rõdukasti aknalaudadele ja viimase koti suvelillede mulda. Mulle tundub juba, et mina olen ainukene, kes neilt üldse seda mulda ostab, sest nad ei telli seda üldse eriti sisse ja kui mul seda vaja on, siis neil seda pole. Tänagi olin sunnitud pisikese koti kalli hinna eest ostma, ehkki mul oleks vaja olnud vähemalt 3 suurt.

Sain rõdukastidesse oma viimased petuuniad istutatud ning siis oligi vaid nii palju mulda üle, et ühte väikesesse korvi veel mõned kaksikkannused istutada. Aga kaksikannuseid on mul veel, ja palju! Samuti lobeeliaid, rippuvat põisrohtu ja tunbergiat. Selline tunne, et ma suran nad kuhugile lillepeenrasse ära ja kogu lugu. Järgmisel aastal olen targem ja ei külva kõike nii palju. :P Või no tegelikult ma olin arvestanud kevadel ka mõnede taimede välja minemisega - mul polnud ju aimu, kui palju neist mulle uutest ja tundmatutest taimedest üldse kasvuikka jõuab. No et parem olgu rohkem kui et on puudu. :D

Roosidega on peale eilset rohelise seebiga pritsimist head lood - hommikul leidsin vaid 3 lehetäid, mis sai kohe lömastatud, ja õhtul polnud ühtegi. Rohelisi usse pole üldse näole andnud. Ainult üks paha lugu on roosipeenraga - peale puude lehte minemist on ta üsna varju jäänud. :( Ei saa enam seda minimaalset 6h päikest päevas kätte. Kui palju nad sellistes tingimustes õitseda üldse jaksavad . . . eks näis.

Õhtul enne magamaminekut aias ringkäiku tehes imestasingi, et kuidas ma siis ei jõudnud täna kõrvitsaid ja seda poolikut lehtpeedipeenart ära rohida? Nii lühike töö, kuid sai unustatud ja jäi tegemata. Hommikul pesin veel ka aknaid ja tegin süüa . . . ja rohkem ma meenutada ei suuda, mida ma tegin ja kuhu see päev kadus, müstika! Äkki toimus ajanihe. :P

Homne päev peaks tulema meeldejäävam, sest peaks saabuma mu kauaigatsetud hortensiad. :) Ka turbapeenra materjali ootan juba pikisilmi ning oleks päris hull kui need 2 saadetist ühel päeval saabuks. :P Hommikul on vaja veel ka tööle minna ja seal pisut füüsilist teha - vaja kolida kogu oma kolaga teise ruumi ümber. Nüri tassimine. Õnneks on kolleeg ka seltsiks, saame üle pika aja lobiseda, muidu nii harva trehvame.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar