laupäev, 14. juuni 2014

Köögiviljaaed kontrolli all!

Täna hommikul ärgates lõpuks ometi vaatas päike aknast sisse - imeline! :) Soojust oli nii palju, et oleks võinud isegi hommikumantlis õunapuu alla kohvi jooma minna. Paraku olid täna töömehed kohal kanalisatsioonitöid tegemas, seega jäi kohvi joomine ikka kööki.
Laps ärkas ka rõõmsalt päikese peale ja esimese asjana oli tal meeles, kuidas ta mult eile puugi seljast välja tõmbas - pintsettidega ja ühe ropsuga. Ikka asjalik laps juba. :) Ise pakkus end tõmbama, mul varem polnudki kunagi sellises kohas puuki olnud, kuhu ise ligi ei ulatuks.

Ilus ilm tähendas muidugi seda, et täna tuleb olnud vihmapäevad aias tasa teha. Teatasingi lapsele, et täna kavatsen ma terve päeva aias rabada. Temal miskipärast erilist rabamise tuju ei tekkinud, paar umbrohtu katkus välja, siis kadus tuppa lugema ja kirjutama. Mina aga uhasin ikka tõsiselt köögiviljaaias. Tulemus oli selline, et rohitud said mõlemad kõrvitsahunnikud, maasikapeenar, porrulaugud, herned ja kurgilava. Harvendatud + käigupealt rohitud said peedid ja nuikapsad. Rohitud porrupeenar sai tühjaks tehtud ja sinna asemele istutatud harvendamisest üle jäänud nuikapsaid. Sellega võib öelda, et nüüd on köögiviljaaed eeskujulikus korras ja kontrolli all. Homme võiks veel ka sibulad ära rohida ja porgandid ära harvendada, kuid viimase tööga pole kiiret ja võib teha ka palju hiljem.

Seejärel olin ma võhmal ka. Sai kiire pasta ja kalapulgad valmis tehtud ja siis, midagi polnud teha, vajusin lapse voodisse unne. :) Tunni-paari pärast olin ma taas inimene ja tegime lapsega poeretke ära.

Roosipeenart käin ikka vähemalt paar korda päevas kontrollimas, et kuidas lehetäidega on. Roheline seep on vihma poolt maha uhutud, kuid seis on endiselt hea - mingi 3-4 lehetäid terve peenra peale + 1 roheline uss. Aga eks võib ju uuesti rohelise seebiga pritsida kui asi peaks hullemaks minema. Roosid on ka kenasti kasvanud ja pungaski. Nii tahaks juba õisi näha! Minu esimesed roosid . . . :)

Aiasõbra lillepotid on endiselt istutusootel, kuid nad näevad väga head välja nagu poleks neil üldse kiiret peenrasse saamisega. See sobib mulle ka, ei pea end aias ära rebestama. Enamusele neist on mul nüüd ka kohad juba välja mõeldud, seega ainult teoks tegemise vaev jäänud. Hostad, mis ma pottidega keldri ette asetasin, et nende teokindlust katsetada, osutusid ka teokindlaks, just nagu lubatud - super.

Homsed plaanid ongi siis istutustöödega algust teha, tasapisi ja mõnuga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar