kolmapäev, 18. juuni 2014

Külm on!

Eile saime meie ka oma lumesahmaka kaela. Olin jõudnud enne just kurgid, kõrvitsad ja suvikõrvitsad kile alla saada ja pesud ära korjata kui hakkasidki räitsakad langema. Eriline. :)
Maja oli ka jõudnud nii külmaks minna, et täna polnud kütmisest pääsu. Et sooja saada, kolisin eile lapse tuppa tema voodisse magama. Kui isa on haiglas, siis ma olen ikka temale seltsiks kolinud, et ta ei peaks üksinda allkorrusel magama. Öösel oli isegi palav, kuid päeval oli ikka vastikult jäine toas, nii et panin aga tule ahju. Ahi köetud, tuli nüüd ka päike välja.

Isa pidi ikka nädalaks haiglasse sisse jääma, uuringutele. Ei tea, kas nüüd saab mingi uue diagnoosi veel olemasolevatele lisaks - ja uued karbid rohtusid . . . Niigi on tal juba üle 10 erineva nimetuse rohtusid igapäevaselt menüüs. Oh jah, ei tea, kas enda vanadus saab ka selline olema - rohud, haigused, valud, suhkur ja vererõhk kõrged . . . vähemalt selline on mu ümberkaudsete vanade elu. Ilma rohtudeta ei ela neist keegi. :/

Aeda pole nina mitte pistnudki - kinnastega mina tööd ei tee, enne mingu soojaks tagasi. Hommikul oli vaid +6C.
Vend tõi mulle ka mu tellimise peale 3 purki metallivärve eri toonides ja pintslid - tahaks kõik väravad ja kiiged ära värvida, võibolla ka lapse mängumajakese ukse. Enne peaks nad traatharjaga üle kratsima. Ja selle kõik tahaks tehtud saada enne kui isa haiglast tagasi tuleb, muidu hakkaks ta mind kohe keelama. Seega ilusat kuiva ilma on nüüd otsekohe vaja, et saaks tööle asuda. Ilmateade näitabki, et homme on sademed alles õhtul. Tegelikult peakski kohe minema garaaži traatharja otsima minema, küllaga arvuti taga istumisest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar