neljapäev, 15. mai 2014

Tore päev :)

Üks soe, mõnus ja ka parajalt tegus päev möödas. Sain lillepoest lõpuks oma kauaoodatud suvelillede mulla kätte ja istutasin lilled rõdukastidesse ära. Töö, mida võib ainult nautida. :) Taimede valik oli mul küll väga lai, kuid valisin siiski ripp-petuuniad, sest need olid kõige suuremad. Nende vahele istutasin viltlehe taimed - 60cm kastidesse siis 3 petuuniat ja 2 viltlehte. Kokku 6 kasti ja need jäid kasvuhoonesse, sest ööseks lubati -1C. Ütlus, et täiskuuööd on külmad, peab siis paika. Hetkel vaatabki aknast sisse suur tumekollane kuu nagu kook. :)

Siis tegin ära tüütu töö, vedasin tagaaiast minema kaevamisel välja tulnud telliskivid - 3 kivi korraga, aga tehtud sain.
Ja järgmine tüütu töö, kaevasin üles kõik maapirnid. Kunagi sai need aeda toodud vanadele söömiseks - alandab ju maapirn suurepäraselt veresuhkrut. Keegi neid aga ei söönud ja ei saa ka pahaks panna - mina ka ei suuda neid suust sisse võtta, ükskõik kui tervislik. :D Õitseb ta sügiseti väga ruttu ära, vaasis ka ei seisa, seega välja kõik nad aiast. Lapsel tuli hiilgav idee külvata selle koha peale päevalilled. Varakevadel oligi juttu, et peaks päevalilli kasvatama, on talvel seemneid lindudele omast käest võtta, aga ei tea, kuidas ma selle täiesti ära olin unustanud! Nüüd siis saab tehtud, vaja vaid seemneid. Tegelikult tahtsin selle koha peale seisma panna vana aiakäru ja sisse suvelilled külvata. Selle võib aga päevalillede ette asetada, veelgi uhkem. :)

Toalillede seas tekitab hetkel aga põnevust bugenvillea, mis üleöö õiepungad välja aias. Tundub, et puu hakkas jumet võtma siis kui hakkasime lapsega teda veega pihustama. Sai ta kuu aega tagasi Bakkerist tellitud ja poleks uskunud, et ta nii ruttu õitsema läheb! Kui asi nii kaugel on, siis pean küll pilti tegema. :)  Bakkerist tahaks veel paar laternakujulist solaarvalgustit tellida aga see jääb juunikuusse - sel kuul ma midagi enam aia tarbeks ei osta, seda ma lubasin omale ja pool kuud olen juba suutnud sõna pidada. :P Isa sünnipäev on ka kuu lõpul tulemas, ei ole siin midagi rahaga priisata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar