kolmapäev, 8. juuli 2015

Tapeet pandud!

Eile õhtuks sai tapeet lapse toas seina - oi, oli toa omanik tulemuse üle õnnelik! Lapse soov olid roosid ja need ta ka sai. Varasemast oli seal struktuurse mustriga valge tapeet, mis tegi toa küll avaraks, kuid samuti pisut kõledaks. Nüüd said ikka väga soojad pastelsed toonid seina ja tuli tahtmine tuba kohe kambrikeseks ümber nimetada. Tähistasime raske töö lõppu tordiga.
Pildile on neid toone raske saada, ülaosa on tegelikult roosakasvalge:


Aiaga ei olnud tubase nädala jooksul tegelikult mingit probleemi - ilm pööras viluks ning viimastel päevadel polnud vaja õhtuti isegi kastmisega vaeva näha. Selline padukas käis üle, et isegi suurte puude alune sai märjaks. Hetkel on ka selline kampsuni ja villase soki ilm, õied ei kiirusta avanema. Saialill käib mul ise aias ringi, arvas, et mul on vaja kollast peenart kusagile. Siin käib võidu õitsemine kuningakepiga - kes on kollasem:


(Väänduv?) kuslapuu on õiekämblad avanud:


Tahan aga kindlasti ka lõhnavat kuslapuud aeda kuna ta õitseb varem ja lõhnab ikka mitme meetri kaugusele.

Roosid avanevad ikka väga aeglaselt, ehkki nuppe on palju. Augusta Luisel on nii tihe õis, et tema vajab ikka päevi, et end lõplikult lahti lüüa:




Benjamin Britten on erilise värvi ja lõhnaga - kes näinud ja tundnud, see teab:

Ja lõpetuseks üks kahtlane pilt mu idamaguna külvist - kui keegi asjatundja oskaks öelda, kas siin pildil on peale rohimist alles jäänud idamagunad või ma kujutan seda vaid ette? 2 pakki sai külvatud ja see on kõik, mis ma sain . . .
Idamagun või mitte idamagun, selles on küsimus . . .


7 kommentaari:

  1. Kenad roosid - nii seinal kui peenral! Tõusmed näevad küll moonide moodi välja, miks mitte idamagun.

    VastaKustuta
  2. Oi, nii armas tapeet. Lapsel ka kohe roosilisem ka toas. Nii tubli(d) Augusta Luise on ka imeline- see värv ja õiekuju.

    VastaKustuta
  3. Ilus tapeet! Mulle ka sellised roosa, roosilised asjad meeldivad!

    VastaKustuta
  4. Need roosid!! Oeh! Ja tapeet on ka vahva!
    Need tõusmed tunduvad mull ka mooni omad, aga eks sa oota ja vaata, mis neist kasvavad.

    VastaKustuta
  5. Ok, mul on siis moonid lõpuks aias, super - järgmisel aastal siis õiepildid. :)

    VastaKustuta
  6. Väga ilusad roosid ja roosid ka tapeedil.

    VastaKustuta