pühapäev, 5. juuli 2015

Juuli 1. nädala pildid

Ei see ole midagi nii olnud, et paned aga tapeeti ja aiaga üldse ei tegele - kes siis suudab nende ilusate ilmadega aiast eemale hoida! Eriti hommikuti, kui laps niikuinii pikalt magab ja ta tuppa tööd tegema ei pääse. On ikka saanud umbrohi enam-vähem kontrolli all hoitud.

Hommikud on ka ilus aeg pildistamiseks. Iga päev on uusi avanejaid ja hommikused pildid on õhtuks juba vananenud. Näiteks kuslapuu oli õhtuks juba õied lahti löönud, hommikul polnud veel seda nägugi. Ja roosid alustavad. Soojades Eestimaa soppides on roosipeenrad juba mõnda aega täisõides, minul eile avas alles nooruke Flammentanz oma esimese silma:

Flammentanz
Täna avanesid Alfred Sisley:
Alfred Sisley
  ja üks nimetu kahevärviline roos, kes on suur nagu kapsas ja väga uhke lõhnaja:

 Gloria Dei õied on avanedes kollased, kuid päev hiljem juba roosaka varjundiga - lõhnab ka võrratult:
Gloria Dei
Peale rooside on teisigi põnevusega oodatud avanejaid. Näiteks meie aia esimene hall nelk - nii õrn ja puhas värv ja kommimagus lõhn. Tema paljunemist ootan ma pikisilmi - sellist roosamannat naudiks ikka suure portsuna:
Hall nelk
Ammu õitseb, kuid alles nüüd sai pildile kannike "Valge samet". Need 3 taime on mul lausa eriseisus - käin ja imetlen neid, sest nad olid ainukesed idanejad 10-st (!) pakist . . . :
Kannike "Valge samet"
Kellukas Sarastro ei anna pildi peal aimugi kui pikad kannud tal tegelikult küljes ripuvad, ligi 10cm-sed. Pildil pole näha, kuid tal on pojad ka alt tulemas, ja igaühel pikk kann maani juba rippumas. Sain ta ühe tellimusega eksikombel (või kingituseks?) kaasa ja olen väga rõõmus. Igasugused kellukad on minu aeda iga kell teretulnud:
Kellukas Sarastro
Südajas aktiniidia on mul nüüd ka olemas, emas- ja isastaim. Huvitav, et kass(id) ei olegi neid veel avastanud. Kuid ma panin nad ka sellisesse kohta, kus nad ka muidu iial ei käi. Ema oli marju puha täis:

Südajas aktiniidia
Uuel nädalal juba uued pildid (loodetavasti) ja siis ehk on juba ka tapeetimine lapse toas tehtud ja saab uue näoga seintest ka pilti teha.





6 kommentaari:

  1. Nelgid on võrratud, sellised sasipusad ka ja kellukas ´Sarastro `vajab paljundamist :D Muidugi on roosidki imelised ja hommikud samuti.

    VastaKustuta
  2. Piltidelt vaatab vastu südasuvi, soe ja värviline. Kellukal on ilus toon ja nelk armsalt sasine

    VastaKustuta
  3. Mõnus. Roosidelõhna aeg on algamas. Kannikesed on kaunid ja kellukas on nii tore. Muidugi kõik ülejäänu ka.

    VastaKustuta
  4. Selge, miks roosid :) Ilusad!
    Täpitud kellukas hakkab ehk kenasti laienema, mul ja ilmselt teistel meie pundist on roosa versioon, saab vahetada. Võib laiutama hakata, aga kui ruumi on, siis on ikka armas tegelane küll.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kelluka laiutamise vastu pole mul midagi - 1x1m laigu jaoks on mu vaim valmis, võib ka rohkem. :) Samasugune roosa kõlab veelgi ahvatlevamalt, olen kindlasti tulevikus käpp vahetust tegema.

      Kustuta
  5. Mul on täpitud kellukaga väga sarnast korea kellukat pakkuda.

    VastaKustuta