teisipäev, 10. märts 2015

Puhkust on vaja

Selline väsimus tuli äkitselt üleöö kusagilt peale - vaheldust oleks vaja, ja kohe! Loodusesse tahaks nii väga - metsa ja mere äärde . . . Tõin esmaabiks esimesed lumikellukesed ja märtsikellukesed vaasi.
Lapsel on ajud samuti krussis veerandilõpu stressist, küsis, kas võiksime vaheajal veekeskuses ära käia. Eks ma olin nõus, ehkki ohates mõttes - no ei kisu mind ei linna ega kusagile  täislastud kloorivette ujuma. Ega ta ise ka tegelikult linnaskäike fänna ja järele mõelnuna pakkus, et käiksime ehk selle asemel hoopis 2x grillis ära. Sellega olin ma lausa rõõmuga nõus. 2km läbi metsa minna, saab lisaks kehakinnitusele ka puhastavat metsaõhku hingata - just midagi meie mõlemi maitsele. :) No ja siis järgmiseks oleks vaja mere ääres ka ära käia, mereõhku hingamas - sellised eluks vajalikud õhud mõlemad. :)

Reedel on mul aga kindel plaan oksalõikuriga aeda minna ja mitte enne naasta kui kõik lõigatud, mis vaja. Kuukalender ka toetab mu optimistlikke plaane - kahanev kuu ja viljapäev, parim viljapuude- ja põõsaste lõikamiseks.
Ja siis tuleb veel kasemahl jooksma panna ja mõned kaseoksad ajatamiseks vaasi tuua, et munapühadeks lehes oleksid.


3 kommentaari:

  1. See on see kevadeigatsus, ühtäkki on midagi puhastavat vaja ja mis on parem kahest elutähtsast õhust :)

    VastaKustuta
  2. Kui on, siis võiks ka forsüütiaoksi vaasi tuua, nad oleksid päris ruttu õites

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda ma ei teadnudki, panen kõrva taha. :) Eelmisel aastal ma täitsin selle ühe oma unistuse ja tõin forsüütia omale aeda, esialgu tal aga 2 oksa ongi ainult. Loodan, et temast saab korralik põõsas, kellelt tulevikus raatsib oksi vaasi võtta. :)

      Kustuta