kolmapäev, 4. märts 2015

Päevad ei ole vennad

Sest mõnel päeval kohe eriti õnnestub. Näiteks eilne elu esimene makroonitegu - olin häälestunud täielikule läbikukkumisele, ja vaat, mis välja tuli:


Tehtud siis Olga retsepti järgi. Retsepti osas patustasin vaid nii palju, et tuhksuhkru jahvatasin ise kohviveskis valmis, mis peaks küll olema makrooniteo juures üks suur no-no-no, kuid - jalad on neil ju all, seest tühjad ega nätsked ka pole, mida veel ühelt makroonilt tahta.

8 kommentaari:

  1. Tunduvad maitsvad,pilti vaadates hakkab juba suu vett jooksma!

    VastaKustuta
  2. näevad head välja ja kindlasti maitsevasd veel paremini :)

    VastaKustuta
  3. Ma arvan jätkuvalt, et makroonitegu on kõrgem pilotaaž, nii et nõustun Muhediku kommentaariga

    VastaKustuta
  4. Oi kui kaunid, kindlasti maitsvad! Mul alles mõtetes :) Osavate kätega oled!

    VastaKustuta
  5. Makrooniteoga pidi nii olema, et kel on sefiiritegu käpas, sellele peaks Itaalia meetod sobima.

    VastaKustuta
  6. Vau! Mina olen seda imeasja ainult 1 korra maitsta saanud ja ausalt öelda oli mõttetu magus värk. Ilmselt pole mina meistriteost veel maitsta saanud, et nende asjade võlu mulle selgeks ei saanud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui see oli poe oma, siis need on tõesti vastikud. Ja maitse oleneb ka täidisest, see peaks olema midagi hapukat.

      Kustuta