reede, 3. oktoober 2014

Vähetoimekas

Täna laisklesin nagu pika nädalalõpu esimesele päevale kohane. :) Pea terve hommiku veetsin Seemnemaailma e-poes seemneid valides (ok, vormitoidu tegin ka samal ajal valmis). Tellimust küll ära ei saatnud, olen harjunud kaine peaga netioste tegema ja parem veel kui öö ka vahepeal ära magan. :P

Aias midagi erilist ei teinudki - kastsin ja kärpisin vaid konteinertaimi, pistsin küüslaugud maasikapeenrasse ja korjasin kasvuhoonest rohelised tomatid ära. Õhtul veel riisusime lapsega lehed kokku. Mõnus soe päev oli - päike säras kuis jaksas ja kraadiklaas näitas +13C.

Oh, ja see lubadus, et sel sügisel enam ühegi taime peale ei kuluta - see ei pidanud vett! Mis ma sain teha kui avastsin, et Aavikuemandal olid tervelt 3 pojengi müügis, mis minu soovinimekirjas, ja saadab veel oktoobris postimaksuta ka. Festiva Maxima, Mother's Choice ja Sarah Bernhardt said, niisiis, esimesena mu soovinimekirjast maha. :) Lisaks ka käputäis võrkiiriseid, sest neid mul pole aias. 
Tegelikult tuleks kevadisi sibullilli osta mitte käputäite, vaid sadade kaupa - unistus seni siiski . . . Õhtul poes käies küll näppisin neid sibullillede pakikesi - nartsiss Minnow, hmm, just see, mida ma tahan. Kuid 3 sibulat ligi 2,- euro eest? No ei.

Vahepeal uitasin ka Gardeni ja Aiasõbra veebipoes ringi ja panin hajameelselt taimi ostukorvi,  need aknad panin aga siiski õigeaegselt kinni - first things first . . . Mu lapsel on järgmisel kuul sünnipäev ja ehkki temagi oleks üliõnnelik mõne uue taime üle, siis päris kindlasti mitte päris kingituse ja sünnipäevalaua arvelt. :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar