reede, 17. oktoober 2014

Lihtsalt hea aeg

Lapsel hakkas vaheaeg ja nii ka minul - mis saab veel paremat olla. :) Isegi öökülma ei pane nii heas tujus pahaks, mis sest et ta mu petuuniad ära võttis.

Teiseks saabus täna mu Bakkeri facebooki loosikingitus - ja täitsa asjaliku sisuga! 3 Fiskarsi köögiviljanuga (teravaid nuge mul just oligi hädasti vaja), 10 prisket nartsissisibulat (suureõieliste segu), siis veel üks käsikõbla ja niisama tiluliluna üks hea tuju DVD. Kõige rohkem rõõmustasin nartsissisibulate üle - panin nad kohe maja ette mulda.

Kusjuures eile, ma ei tea, mis mul pähe lõi, otsisin üles viimased Bakkeri kataloogid ja täie enesestmõistetavusega tegin kummastki 2 tellimust - jõulukaktus, 2 ratsuritähte ja vahulill. Kummagagi veel 2 üllatuskingitust ka tulemas. Tõele näkku vaadates, no eks nad nende üllatuskingitustega mind tellima meelitasid - aga kes mulle muidu ikka üllatuskingitusi teeks! :P Kuniks mul nendega aga halba kogemust pole olnud, võib ju tellida. Samas olen sealt ostnud vaid selliseid asju, mida mujalt kätte ei saa. Ka Jaapani kameelia tahaks sealt millalgi ära tellida - seda samuti ei oska kusagilt mujalt otsida. Lillepoodidest ehk saaks, aga mulle ei meeldi ju linnas käia, eelistan ikka kõik ostud, mis vähegi võimalik, veebist sooritada.

Õhtul tegin ära aga hulk aega edasi lükatud töö - kudusin oma islandi kampsunile uued varrukaotsad. Olid teised juba nii ära kulunud . . . On see kampsun mul ju lausa igapäevaselt kasutusel, ja seda juba teist aastat, v.a. suvekuudel, täpsemalt nädalatel. Ses mõttes universaalne riietusese, paras kanda nii jahedatel suveõhtutel kui talvel.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar