kolmapäev, 8. oktoober 2014

Unetus

Ega tööpäevadel eriti blogima ei jõua, see ikka pigem puhkepäevade lõbu - mistõttu mu postitused sellised ülipositiivsed vist ongi. :P

Aga hetkel on küll aeg keset töönädalat. Eile saabusid mu 3 Aavikuemanda pojengi - istutasin nad  kohe õhinal maha. Päike ka paistis ja ilm oli soe, mitte selline jäisus nagu nädalalõpul, istutamine ka veel sinna otsa - mida veel on aednikul õnneks vaja! :) Ma ei tea, kas nüüd suurest rõõmuandrenaliinist nende pojengide üle, või hoopis oli asi täiskuus, igal juhul ei maganud eelmisel ööl silmatäitki. No ja ole siis sellise paksu peaga päev otsa tööl . . . Ega kojugi tulles ju kohe magama saa keerata -  2 ahju vaja kõigepealt kütta, söök valmis teha, kohvi ka tegin toimetamiste kõrvale - ei nüüd enne uut ööd und saa . . .  Aga ega päevad saagi vennad olla. Homme on õnneks nädala viimane tööpäev, küll siis jõuab magada ka, elu veel pikk ees. :)

Tegelikult kui nüüd järele mõelda, siis täiskuu on mulle alati pigem positiivselt mõjunud. Eriti veel kui kuu otse aknast mu peale vaatab, siis magan nii sügavalt kui nott. Järelikult võib oma unetuses siiski vaid pojenge süüdistada. :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar