neljapäev, 25. juuni 2015

Külm ja rõske

Külm ilm (+15C) ei soosi mingeid aiategusid, tänastest töödest on mul ette näidata vaid rohitud sibulapeenar,  see oli aga pikk peenar - ja ka umbrohi oli pikk . . . Muu aja istusin toas ja kudusin lapsele kampsunit. Vihmahoogude vahel käisin fotokaga aias, et paari uue roosi õied pildile püüda, enne kui vihm nendega 1:0 teeb:

Heritage

Chapeau de Napoleon

Ja paar tubast õnnelikku õitsejat, säntpooliad kenasti vormis peale talvepuhkust:




Kurdlehine kibuvits lõhnab vaasis meetrikaugusele:


8 kommentaari:

  1. Ikka erinevad on need ilmad Eestimaa eri nurkades. Meil oli suurepärane ilm, ei mingit vihma ja sooja parasjagu. Tuul tegi vahepeal veidi tuska aga mitte hullusti. :) Roosid on ilusad, mulle meeldib neid vaadata aga kasvatama pole veel kippunud. Aga ei või ju iial teada :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Just nii mõtlesin mina ka veel paar aastat tagasi roosidest, aga "ei või iial teada" on just realistlik suhtumine. :)

      Kustuta
  2. pluss 15 on päris soe :)
    aga roosid on ilusad. Mul sama seis, et imetlen teiste roose, minu rida on rohkem pargiroosid ja kibuvitsad :)

    VastaKustuta
  3. Ka meie ei kurda ilma üle, peale tuule, mis mõnikord kipub väga tugev olema, on kõike muud parasjagu
    Ilusad on Su roosid, aga ka mina olen kibuvitsa-usku ja selleks jäängi. Kuigi aias on ka 5-6 roosi,ma seda "iial ei või teada" siiski ei ütle.
    Tubased on Sul samuti kaunid.

    VastaKustuta
  4. Ma olen kibuvitsade ja pargirooside usku samuti! :)

    VastaKustuta
  5. See Heritage on nii armsa kujuga õitega. Ma olen ka viimased päevad aiamaal möllanud, tahaks peagi iluaeda tagasi jõuda :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Heritage on nüüd, päris avanenuna, juba teise, lopsakama, kujuga.

      Kustuta