neljapäev, 18. juuni 2015

Elu esimene iiriseõis!

Esimene iiris, kelle olen suutnud õitsema saada. :) Ja hoopis teist värvi kui oodatud. Arvasin, et tegu on kunagi sõbranna emalt saadud sinisega, kuid nüüd hakkab uduselt meenuma, et ma oma 10a. tagasi ikka tellisin ka Aiasõbrast mingi(d) ja panin maha täiesti ebasobivasse kohta (niiskesse ja varju - ime, et and ellu jäid . . . ). Nime osas pole seega aimuraasugi ja nende kodulehel pole seda sorti ka enam olemas. Igal juhul olen ma vaimustuses:

Kui keegi oskab tuvastada . . .?

Ja veel paar klõpsu enne kui vihm tuppa ajas - näärlehine kibuvits:

. . .  ja minu lemmik lõhnaja, öölill:


8 kommentaari:

  1. Kas sel iirisel on kaneelilõhn? Kui ma leian aega oma vanad aiapäevikud üle vaadata, saad nime.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jessas, kas neid peab ka nuusutama? Einoh, erirumal minu poolt, kes ma muidu kõik lilled üle olen nuustanud, aga selle vahele jätnud . . .
      Ok, käisin nuusutamas - väga eriline hea lõhn on, ei oskagi millegigi võrrelda, kaneeli nagu ei tundnud. Sellist parfüümi täitsa kasutaks kui oleks olemas. :)

      Kustuta
  2. Vaata seda postitust - Muhedik arvas seal minu sarnase olema Sable'ks.

    VastaKustuta
  3. http://katamaailm.blogspot.com/2010/06/minu-suvised-iirised.html Vabandust, link jäi lisamata

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan, huvitav, google näitab Sable nime all ainult siniseid iiriseid . . .

      Kustuta
  4. Ajalooliste iiriste pilte imetleda ja nende kohta lugeda saab siit http://www.historiciris.org/photos/1pics-topframe.html

    VastaKustuta
  5. Imeline on see kibuvits. Iirise osas aidata ei oska, aga kas pole nad imelised :)

    VastaKustuta
  6. Sa, Katake, ajad midagi segi. Sable see pole. Mul kasvas 2 säärast alumiste pruunide kroonlehtedega kõrvuti, üks oli Caliente ja see teine... pole enam meeles.

    VastaKustuta