laupäev, 4. aprill 2015

Okaspuude pildipostitus

Eelmise postituse kriitika okaspuude piltide puudumise kohta on täiesti õigustatud. :) Äkki jään neist ühel päeval ilma, kõrvetab päike ära või misiganes - ja siis mul polegi neist mingit mälestust. Tuleb ikka uued taimed kõik üles pildistada. :) Siin nad on, minu uued okaspuumürsikud:


Harilik kuusk picea abies 'Will's Zwerg'



Kanada kuusk picea glauca 'Dendrofarma Gold'

 

Kanada kuusk picea glauca 'Starlight' 

 

Kanada kuusk picea glauca 'Alberta Globe'



Harilik elupuu thuja occidentalis 'Fire Chief'

 

Korea nulg abies koreana 'Cis'
Ja siis veel 2 kõige pisemat, kes ei ole veel istutatud. Üks elupuu ja üks palsaminulg, kellest saabus eksikombel tüvivorm, mistõttu sattusin kimbatusse, kuhu ta nüüd panna. Kuid ilmselt sellesse samasse tillukesse peenrasse, mille serval ta siin seisab.

Harilik elupuu Thuja occidentalis 'Krasnal'

Palsaminulg abies balsamea 'Piccolo'

 

3 kommentaari:

  1. Tubli, et üles pildistaisd :D Ilusad numpsikud kõik ja see tüvivorm pole nii kõrge, et plaanid vast sassi lööks, selline paras, mõni ju ikka võib olla :)

    VastaKustuta
  2. Väga ilusad päris arvestatava suurusega puukesed, tõelised mürsikud.
    Ma arvan, et see tüvivorm on Sinu jaoks õnnelik eksitus. Kuigi mul on okkalisi tublisti üle paarisaja, vältisin ma neid kuni eelmise aastani (noh, et tuul murrab poogendi lahti vms) ja nüüd vaatan, et neid võiks rohkemgi olla. Esimesteks aastateks toestasime ta igaks juhuks korralikult toki külge.
    Ma arvan, et Sa ikka teadsid, et puittaimedel tuleb juured korralikult lahti harutada. Paljud algajad üritavad neid potikujulisi mullapalle korralikult säilitada, aga juured sellisest välja ei kasva ja puukesed hukkuvad.

    Päevik peab ikka illustreeritud olema, aastate pärast on aia arengut endal väga huvitav jälgida.

    VastaKustuta
  3. Vahva! See Starlight köitis minu pilku.

    VastaKustuta