teisipäev, 7. aprill 2015

Koo ja põeta

Ilm on olnud selline, et 2 päeva säravat päikest ja 2 päeva halli vihma, mina olen aga kõik see aeg palavikuhaige lapse voodiveerel istunud ja kudunud. Algul muidugi polnud aega kududagi, aina vaheta külmi mähiseid, lehvita tuult, jooda ja kraadi. Seda palavikku seekord ikka jagub, igal hommikul pressib taas üles - gripp? Et see õudus vaid endale külge ei hakkaks . . . Täna oli siiski juba rahulikum päev, alandamist nõudvat palavikku enam polnud, mina istusin aga endiselt haige kõrval tagumiku kandiliseks ja kudusin seda lõputult pikka Haapsalu salli äärepitsi. Välja pole saanud rohkem kui poodi ja apteeki. Ja vihmaveevannid vedasin räästa alla, muudkui kallab. Kui mu tellitud roosid nüüd saabuvad, siis on istutusvesi võtta.

5 kommentaari:

  1. Paha lugu, vaene lapsuke ja muidugi emme ka, lapsele kiiret tervist, see on peamine

    VastaKustuta
  2. Peatset lõplikku paranemist. Meil oli ka kole viirus, kõik me saime sellest kahjuks osa. Lootus on jah, et läheb mööda.

    VastaKustuta
  3. Kurb lugu, aga lapsed on vaprad ja ma usun, et tänaseks on ta tublisti kosunud. Kiiret lõplikku paranemist.

    VastaKustuta