pühapäev, 28. september 2014

Suvesoe sügispäev :)

Tänase päevaga võib rahule jääda. Ilm oli nii kaunis, et sai õues särgiväel toimetatud ja sain tehtud, mida planeerisin. Istutasin kurdlehise roosi istikud tagaaia serva ära ning sinnasamasse äärde panin kollase tulbi sibulad maha. Sibulad läksid mulda esmakordselt pottidega - eks näis siis, palju see neid näriliste eest kaitseb.
Samuti õnnestus mul aroonipõõsa seest välja tuua asparaaguse taimed ja need paremale kohale istutada. Kuidas nad sinna üldse sattunud olid . . . kuid hea, et nad  mul taas aias on, nad olid mul ju soovinimekirjas tegelikult. :)
Homme üritan siis kibuvitsarida jätkata - kaevata aiaservast naat välja ja mairoosi istikud asemele.

Siis tuli sõbranna külla, sai teed joodud ja juttu puhutud ja ta oli toonud mu lapsele kena talvejope, mis sobis värvi poolest ideaalselt isegi ta uute talvesaabastega. Mul oligi juba mure, kust lapsele talvejopet saada ja nüüd tuli see ise kätte ära. :) Laps oli nii rõõmus, et läks sellega isegi aeda uitama, ehkki sooja oli +15C.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar