laupäev, 27. september 2014

Tormine päev

Tormised päevad ei ole kohe mitte minu päevad, siis olen ma ise ka sama rahutu nagu ilm väljas. Kõige targem sel ajal on üldse magama minna - keha kohe nõuab seda! Nii tänagi, püüdsin hommikul küll mitte ebameeldivast tundest välja teha, tegin vormitoidu valmis ja vahvleid, pärast seda jäin aga ikka lausa jalapealt kampsunis magama korraks pikali visates.

Õhtuks oli vali tuul vaibunud ja läksime lapsega tagaaeda riisuma ja niitma. Tagaaia taga on meil ju kõrged saarepuud ja vaher, seal juba on, mida riisuda. Ja augustis külvatud muru oli seal juba nii kõrge, et sai esimese niitmise. Koltunud lehed läksid kõik turbapeenrasse, kus oligi muld madalaks vajunud ja vajas hädasti materjali juurde. Rabasime mõnuga kuni läks pimedaks ja solaarlaternad süttisid. Laps veel küsis, kas ta võib kõblata, see ajas mind naerma, sest nii pime oli, et ma isegi ei näinud, kus ta seda küsis. :) Niisiis polnud ülejäänud tööinnuga enam midagi pihta hakata, läksime tuppa ära teed jooma. Kass oli ka pool päeva lapse toas riiulil oma asemekesel maha maganud ega liigutanud vurrugi kui me tuppa tulime - ei vist tallegi see tormine ilm istunud. Muidu tal küll muud ei ole meeles kui ainult jaht ja jaht, tegu on, et teda õhtuti leida ja tuppa saada.

                                                          * * *

Tekitasin siia blogisse nüüd lugeja soovitusel ka mõned uued lehed juurde - taimesoovid ja taimed jagamiseks. Taimesoovide nimekiri mu arvutis on küll tunduvalt pikem, kuid siia ei saaks ometi 12lk-pikkust nimekirja panna - kes seda lugeda viitsiks. :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar