neljapäev, 25. september 2014

Tööpäevad läbi, puhkepäevad ees

Sedasi 50:50 on mu tööaeg nüüdsest sätitud. Igal juhul parem rabada 3 päeva järjest ja siis puhata 4 päeva, kui et tilbendada iga päev mõned tunnid kohal käia ja päevi raisata. Pealegi ma kohutavalt vihkan varast ärkamist! Nüüd saab aga mõnuga taas aiale keskenduda. Suuri plaane polegi, loodan vaid, et olen nii tubli ja keedan valepohlamoosi valmis, kuniks veel kõvasid õunu jagub - eelmisest aastast on juba selle tarbeks pihlakad ja arooniad sügavkülmas ootel. 

Sel nädalal ei saanud muidu muud midagi teha kui pistsin kauaoodatud nartsissi Plenus sibulad mulda. Tulbisibulad pean vist ka juba ära panema, ehkki on veel varavõitu - keegi näriline oli parimad neist kuuris nahka pistnud, ei neist muidu midagi järele jää . . . Need on tädi Mallelt saadud ilusad kollased hilised tulbid, sellised, mis aiast ära ei kao. Kunagi ammu naabrinaiselt saadud punased suureõielised on mul juba aastaid maas olnud ilma vahepeal üles võtmata - õitsevad alati hiigelsuurte õitega ja pole julgenud neid puututagi seepärast. :) Ka selline sort, mis jääb ega kao paari aastaga.
Samas on kange tahtmine osta kokku ka neid üheaastaseid iludusi nagu Apricot Beauty, Beauty Queen, Peerless Pink, Elizabeth Arden või Mrs. John T. Scheepers. No kunagi ehk taas viitsin raha mulda pista. :P Üle 10a. tagasi ma kunagi tellisin oma 2000,- krooni eest tulbisibulaid - aga oli kena vaade kevadel! Kuid järgmisel aastal oli 2x tagasihoidlikum õitsemine, sellele järgneval veelgi tagasihoidlikum (ehkki sai neid ka talveks üles võetud) kuni nad kadusid, mõnedest vaid jäid lehed järele. No aga ega mina siis tookord teadnud, et need välismaised ongi ühe-kahe aasta lõbu - arvasin, et nüüd tegin tulbiinvesteeringu terveks eluks. :) Aga tookord polnud mul ei internetti ega käinud aiandusajakirju, et oleks olnud ligipääsu infole . . . Aga kange kihk on ikka raha raisata - no korra 10a tagant äkki võib. :) Ma ju hilpude ja ehete peale ei kuluta.

Nädal tagasi, enne padukaid ja külma, sai aias veel ka mõned pildid tehtud, kuid siia üles riputama jõudsin neid alles nüüd:


Aavikuemanda lilla hortensia "You&Me Together"
Augusta Louise

Lapsele aasta tagasi kingitud nimetu potiroos



Köögis peab mul alati lilli olema. :)
Siin siis tormi käest päästetud päevalill maapirni, kuldvitsa ja asparaagusega


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar