laupäev, 19. märts 2016

Puhkus algas!

Kui muidu oleme kolmanda kooliveerandi lõpuks ikka üsna ära lõpnud, siis seekord laps ütles, et polegi nagu sellist tunnet, et vaheaeg peaks hakkama - üldse pole väsinud. Sama siin. Tea, kas äkki hernevõrsete söömine andis energiat - täna külvasin juba kolmanda karbitäie. Tegelikult see lõpnud tunne oli, veebruaris, siis käisime küll ja kurtsime, et ei taha, ei jaksa . . .

Esmaspäeval saabusid mu Barnhaveni priimulaseemned ning neljapäeval teine Chiltern Seeds seemnelaar. Sai siis kohe ka uusi külve tehtud: nemeesia, Jaapani humal, ämbliklill, tiiviklill, Jalapeno pipar, ibeeriselehine tukalill ja suur lõvilõug said tuppa mulda ning priimulaseemned läksid karpidega õue. Kuna siin aeg-ajal möllab hull raju, siis vaatan ikka aknast, ega need karbikesed mul lendu pole läinud. Seni on paigal püsinud, kivid kaane peal.

Eelmises postituses mainitud sätendava lõnga kudusin kohe ahnelt uueks projektiks. Randmesoojendajad Gondori Valge Puu ja seitsme tähega peaks hoidma käed soojas ning ("Sõrmuste isanda" austajale) andma ehk ka mõningast lootust inimkonna lunastusse. :P






10 kommentaari:

  1. Ilusad randmesoojendajad ja sobivad talve viimase päevaga ideaalselt kokku.Seemnetele head idanemist!

    VastaKustuta
  2. Väga ilusad randmesoojendajad, aga mina ei oskaks nendega midagi pihta hakata. Mul külmetavad tavaliselt sõrmed, mitte randmed.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No need ongi pigem iluasjad ja eelistatavalt toas kandmiseks. :)

      Kustuta
    2. Ma kasutasin külmas käsitöömajas kangakudumise juures, väga mõnus oli

      Kustuta
  3. Kui romantiline! Sätendavad kevade vastuvõtu poolkindad.

    VastaKustuta
  4. Nii ilusad! Ja lõng on muidugi ise ka fantastiline.
    Et ka seemnetest sama ilusaid taimi tärkaks.

    VastaKustuta
  5. Mulle ka väga meeldivad need imelised randmesoojendajad. Sul palju põnevaid tegelasi peagi tärkamas :)

    VastaKustuta