teisipäev, 9. veebruar 2016

Veel ühed märjad pühad

Tuleb üles märkida, et tänane vastlapäev oli soojem ja porisem kui ei kunagi varem, mis peaks siis sooja kevadet ennustama. Pühadetoitu täna ei teinud kuna kukleid olin juba terve nädalalõpu vorpinud, hernesuppi sõime alles eelmine nädal ja vastlapäeviti saab laps seda kõike ka koolist.

Nädalalõpu kuklitegu

Hiina uus aasta on kah nüüd alanud, selleks puhuks olen ikka kollaseid krüsanteeme ja apelsine koju toonud - need peaksid oma värviga kulda ja rikkuse sissevoolu sümboliseerima. No pole seni küll siin midagi voolama löönud aga rõõmus vaadata on ikka.



Täna on veel ka luuvalupäev ja selleks puhuks hakkas mu pea(luu) valutama. Ma olen muidu see õnnelik, kel pea päris iga aasta ei valutagi. Aga eks need täna möllavad magnettormid võimendavad ka. Natukene hull päev ühesõnaga.

1 kommentaar:

  1. Mõnusad kuklid, kindlasti väga maitsvad. Loodetavasti peavalu läks mööda...

    VastaKustuta