laupäev, 6. veebruar 2016

Traditsiooniline seemnete tellimise kuupäev

Täna sai aasta esimene seemnetellimus Chiltern Seeds lehelt tehtud, täitsa kainelt ja ilma palavikuta. Ajalugu näitas, et olin eelmisel aastal täpselt samal kuupäeval tellinud - näib tahtvat traditsiooniks saada. Kokku sai selline tagasihoidlik nimekiri, põhiliselt suvelilled (milleta ma ei saa):

Peen iluürtVerbena tenuisecta, 'Desert Jewels Mixed'
MetstubakasNicotiana sylvestris
LilltubakasNicotiana affinis
Kapimaa ööpalsam Zaluzianskya capensis, 'Midnight Candy'
MiisusabaPtilotus exaltatus
ÄmbliklillCleome spinosa, Mixed Colours
SitsilillNemesia strumosa, 'White Knight'
SuuteraSutera cordata, 'Snowtopia White'
KaksikannusDiascia barberae, 'Apricot Queen'
LobeeliaLobelia erinus pendula, 'Fountain' Series, 'White Fountain'
IdamagunPapaver orientale, 'Princess Victoria Louise'                        


Ülejäänud lilleseemned on mul olemas või sai korjatud - ibeeriselehine tukalill, balsamiin, kaenal-lõhiskellukas, lillherned, lõhnatu imelill . . . Homme tuleb igal juhul basiilik mulda saada, eelmisel aastal oli samal ajal juba üleval. Samuti lillhernes. Möödunud suvi näitas, et veebruaris tuppa külvamine oli hea mõte.
Tahaks nii juba teada, mis seal lume all praegu toimub - kes on elus, kes küsimärgiga, eriti mu uued roosid . . .









































5 kommentaari:

  1. Tubli et Sa suvikute viitsid jännata :)
    Mina muretsesin seemnetest vaid köögiviljade omi.

    VastaKustuta
  2. Muhedik ütles selle ära, mida minagi tahtsin öelda :)

    VastaKustuta
  3. Minu jaoks ei ole see jändamine. Aegamisi seemnest õiteni ... mulle lihtsalt meeldib asju ise algusest lõpuni teha.

    VastaKustuta
  4. Meil on lumi juba unustet ja mis toimub on üsna nähtaval. CH-s on üsna muljetavaldav püsikute valik ka :)

    VastaKustuta
  5. Siin Tallinna kandis kahjuks lund jah enam pole, mul ka mure rooside pärast, mitmed said üsna hilja istutatud ka...

    VastaKustuta