esmaspäev, 15. veebruar 2016

Külvihooaeg avatud :)

Öö läbi langes laia lund ning hommikuks oli akna taga võlumaa. Sai taaskord kogu see pori ja näotus kinni kaetud. Tegelikult ootasingi juba lund, et saaks kelguga poest mulla ära tuua. Rattaga on nati nadi seda teha.
Muld osutus nakatunuks nagu ikka - nii kui sõrmed sisse pistsin, sain kohe selle va külvipisiku külge . . . Esimesed seemned said, niisiis, mulda - herned (võrsete söömise eesmärgil), basiilik, salat, petersell, lillherned ja kaenal-lõhiskellukas.
Samal ajal keetsin valmis suure laadungi boršši. Minu boršitegu lõpeb pea alati suuremas potis kui algab, seekord lõpetasin lausa moosikeetmispotis. :D Aga ongi siis tööpäevadel toiduga mureta.

Tubastest õitsejatest pole mul hetkel kedagi eriti ette näidata. Peale lõppematult õitsvate varjukannikeste, keda ei hakanudki üles pildistama, saanud seda küllalt teha. Ratsuritäht Gervaise vilkastas vahepeal sutsti ära õitseda. Huvitav, kas on olemas ratsuritähti, kes kauem õisi peal hoiavad? Õis on tal muidugi gigantne, võiks pähe panna nagu kübara.

Ratsuritäht Gervaise


7 kommentaari:

  1. Ilmad on olnud nii hallid, ma olen veidi külvamist valgemaks ajaks edasi lükanud.

    VastaKustuta
  2. minul sellist valgust tubastes tingimustes pole, et taimetittesid kasvatada, ootan märtsi :)

    VastaKustuta
  3. Väga kaunis ratsuritäht. Kas sa lillhernetaime latva ka näpistad millalgi? See on ikka nakkus küll, pea üheaegselt nakkab erinevates paikades :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma eelmisel aastal ei näpistanud, kuid nüüd loen, et seda tasuks teha. Eks siis sel aastal näpistan, saab näha, kas on vahet. Tänud meenutamast! :)

      Kustuta
    2. Ma ise pole lillherneid ette kasvatanud, mul pole tingimusi, aga õues olen ikka näpistanud. Muidugi ma ei tea kui ettekasvatatud taimel näpistada, et kuidas ta siis kasvab. Seetõttu oma kogemusi jagada ei saa. Eks sa saad siis võrrelda.

      Kustuta
  4. Nii tore on ikka kui näpud juba mulda saab :)

    VastaKustuta