kolmapäev, 16. juuli 2014

Suured unistused . . . :)

Vahel ma ikka mõtlen, kui hea, et mul pole läheduses 1) aianduspoode, 2) meestööjõudu ja 3) rahaülejääke. Vastasel korral ma ilmselt teeksin aias kogu aeg mingeid suuri ümberkorraldusi. :P
Näiteks tagaaias - no küll ma seal uuendaks kõike kui saaks! Nagu need hiigelsuured kuused. Algul olid nad meie krundi lõpus. Kui me aga aiataguse maatüki ära erastasime, jäid nad äkitselt keset aeda. Üldsegi mitte hea vaade. Kui vaid neid kuuski ees ei oleks . . . siis paistaks kogu tagaaia ilu, roosid ja hortensiad, köögiaknast sisse. Niisiis tuleb nad igal juhul maha võtta. Kuid siia on vaja mõtlevaid mehi langetama, sest langetamisruumi ümberringi pole. Samas, milline vaade siis köögiaknast hommikukohvi juurde avaneks kui see plats vaba oleks, hmm . . . ja kuidas ma seda kujundaks! Kas võtta keskelt eest ka üks õunapuu maha ja rajada tahaaeda uhke roosiaed? Või jätta õunapuu alles ja rajada tahaaeda viiv sinka-vonka rada, ääristatuna püsikutest, roosidest ja pisikesekasvulistest okaspuudest? Selline vähem uhkeldav, kuid müstilises stiilis aed a la Portselaniaed . . . no ei suuda otsustada!

Teiseks eksitab aiaplaanide pidamist nõrkus igasuguste taimede vastu, mille pilti kusagil näen. :) Näiteks viimases Maakodu numbris oli artikkel kirglikust roosikasvatajast ja loomulikult tahtsin mina ka selle peale sama rikkalikku roosiaeda. Panin aga omale vihikusse üle 70 nimetuse roose kirja ja ma tean, et ega ma enne rahu ei saa, kui seda nimekirja realiseerima asun. :) Ehkki aja jooksul olen õppinud end ikka taltsutama. Vähemalt oma ostud mõtlen enne pikalt läbi kuna teen nad pea eranditult internetist (vihkan linnas ja poodides käimist!). Mõne ostu puhul isegi magan öö ära vahepeal, et järgmisel päeval selge peaga otsustada - on mul seda taime ikka vaja või mitte. Üldiselt ühegi taime puhul pole ma hiljem tundnud, et ta oli ülearune ost - nagu ühegi lapse puhul ema ei mõtle, et ilmaasjata sai ta muretsetud . . . taimed on ju aednikule tema lapsed. Vähemalt mulle. :)

Aga ega siis unistamine sega aeda ka sellisena nautimast nagu ta hetkel on - hetke nautimise oskus on mulle vist kaasa sündinud. :) Täna siis taas muud ei teinud aias kui paar klõpsu fotokaga + rutiinne amplite/lillekastide- ja korvide kohendamine. Ok, tomatite võsud ka eemaldasin.
Siin siis tänane uus avaneja roosipeenras - roniroos New Dawn, pildistatud kahe vihmasagara vahel:

New Dawn

Ja veel üks pilt ühest mu tubasest õitsejast - bugenvillea. Kevadel sai ta Bakkerist tellitud ning on nüüdseks suuruses kenasti juurde võtnud ja ka õied valla löönud:

Bugenvillea


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar