kolmapäev, 23. juuli 2014

Mustikad ka nüüd turbapeenras

Eile saabusid lõpuks minu kauaoodatud 2 puhmast ahtalehist mustikat. Isegi marjad olid küljes, sai kohe ära degusteeritud - magedad vaid pisut, metsamustikatega võrreldes. Need ära istuatud, võib nüüd vist turbapeenra valminuks lugeda. Lisaks mustikatele on seal siis veel 3 heitlehist rododendronit ja 1 lilla hortensia. Hetkel vaba pinda veel on, kuid eks näis kui täis ta järgmisel aastal kasvab ja kas oleks veel mõtet sinna mingeid väiksemaid happelise pinnase taimi vahele mahutada. Pilt ka:




3 kommentaari:

  1. Hei!
    Väga ilus turbapeenar, Täpselt selline ka mul plaanis teha :). Turbapätse on Teil kulunud umbes 20 tk jah? Aga kui palju teil lahtist turvast kulus?

    VastaKustuta
  2. Tere!
    Tegelikult iga kord kui ma seda peenart aknast näen, meenutab see mulle liivakasti. :) Eks need aiaprojektid olegi nagu aedniku liivakastimängud. Tegelikult oleks soovinud erikujulist peenart, kuid tol momendil oli mul vahendeid vaid väikese peenra jaoks. Turbapätse kulus mul 18tk (Kekkilä 20x25x40cm), 1 kott Sfagnum turvas (300l) ja 3 kotti (a 50l) rodomulda. Praeguseks on turvas vajunud ja oleks vaja lisada veel vähemalt pool kotti turvast.

    VastaKustuta
  3. Ja oma turbapeenra rajamisest kirjutasin siin: http://aedkutsub.blogspot.com/2014/07/turbapeenar-valmis.html

    VastaKustuta