esmaspäev, 5. jaanuar 2015

Uus aasta

Kui vana-aasta lõpp oli taaskord mõnus ja harmooniline, et pidin juba kirjutama, et kuidas kõik kogu aeg ikka nii hästi saab olla, siis uus aasta saabus minu jaoks kurguvaluga. Just nii oligi, sai südaööl ilutulestik ära vaadatud ja tuppa tagasi tulles oli kurk juba haige. Et siis uude aastasse oli see asi mulle planeeritud? Nädalalõpuks paistetas teine üsna kinni - kuivõrd see võimalik on, mandleid mul ju pole. Arst vaatas ja imestas. Õnneks täna nagu hakkaks tagasi tõmbama. Põhimure on nüüd, et vaid last ei nakataks - peab ta ju ülehomme mandliopile minema ja oleks väga nõme kui see edasi tuleks lükata. Nii ma siis muudkui pesen käsi enne kui talle midagi pakun ja üldse hoian rohkem omaette. 1,5 päeva on ikka hiiglama pikk aeg kui midagi oodata . . .

3 kommentaari:

  1. Head uut aastat ja kurjale kurguvalule head teed minna! Minul oli vastik ja pikk kurguvalu vahetult enne jõule, iga köhimisega oli öösel titt ka üleval, igavene häda ja viletsus oli, õnneks läks üle!

    VastaKustuta
  2. Ilmselt ei sobi Sulle see kliima, mul sealkandis elades vaheldus üks kurguhaigus teisega, korra suutsin isegi keset suve korraliku angiini hankida. Sisemaale kolides kadusid need probleemid kui vôluväel

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oeh, nii hilja avastasin kommnetaari. Ma olen mereinimene - mul peab meri läheduses näha olema. :) See mereõhk . . . Ja igal pool, kuhu ma olen juhtunud kolima, on mul ka meri õnneks läheduses olnud. Lõunamaa mere ääres ma aga elada ei suudaks - proovitud, liiga võõras loodus.

      Kustuta