pühapäev, 25. jaanuar 2015

Kadund hing

Kui ma siin paar postitust tagasi poetasin kudumise kõrvalt, et aia peale veel ei mõtle, veebruaris teen esimesed külvamised . . . siis nüüd on seis selline, et viimased 3 päeva on saanud ainult veebis seemnepoodides surfata. Kudunud olen vaid paar rida. :P Eks sai selle vooluga kaasa mindud, et kõik juba tellivad, läksin siis ka seemnemaailma vaatama, et kas neil on mõned sügisel otsas olnud seemned juba müüki ilmunud. Olid küll. Aga kuidas sa ikka seemneid valid ilma aia peale mõtlemata. Ikka hakkad kohe planeerima, kuhu mida panna, mis mille kõrvale jne. Nii need aiamõtted peas vihama hakkasid ja kudumismõtted välja tõrjusid. Ladusin aga ostukorvi täis, pidin juba maksma hakkama - kui ühel hetkel korv täiesti tühi. No mis nüüd siis? Ise veel väidavad, et sisselogituna säilib ostukorvi sisu, varasemalt on ka säilinud . . . Egas midagi, võtsin seda kui märki, et ju mul siis polnud ette nähtud sel hetkel tellimust teha. Äkki jäi midagi puudu või sai midagi ülearu. Järele mõtlema hakates selgus tõesti, et nii mõndagi oleks tulnud veel lisada.
Järgmisel päeval hakkasin taas ostukorvi täitma - ja siis sattusin kõrvaliste asjadega tegeldes hoopis chilternseeds lehele. Ah siis sellepärast mul polnud määratud seemnemaailmast tellida . . . ! Sealtpeale olin kadund hing. Milline valik neid heirloom haruldusi, mida mina just tahan ja Eestist kätte ei saa . . .  või kui saab, siis vaid ühes värvitoonis. Hinnad olid küll kõrgemad, kuid kvaliteet kiidetud, pakid suured ja saatekulu vaid £3.95. Kui nüüd ennast hästi talitseda ja tellida seda, mida mul tõesti VAJA on ja mitte, mida tahaks, siis saaks sama ostusummaga hakkama kui enne seemnemaailmast palneerinud olin, ainult et sortiment saaks tunduvalt asjalikum. Seda, et mis mõttes VAJA - mu isa meelest on meil vaja ainult porgandi- ja herneseemneid. :P Aga minu mõttes siis minu kõige primaarsemad lilleunistused, mis tuleks kõigepealt täita. :) Samas on seis selline, et laps tahab hiirepuuri ja legginseid, mis ma talle ka lubasin, minu valmiv Haapsalu sall vajab salliraami (mille ma ise valmistamise asemel ikka tellida kavatsesin), samas palka saan järgmine kuu hoolduslehe tõttu vaid poolejagu, võeh. Tuleb seemnehullus ikka kuuks ajaks ootele panna . . . Tellisin chiltrenist alustuseks vaid seemnekataloogi posti teel - on midagi ilusat, mida õhtul voodis lapata ja riste soovide juurde kritseldada. :)

5 kommentaari:

  1. Oi kui hästi ma tean, mida Sa tunned. Aga aega veel tõesti on nede seemnetega ja veidi mahajahtununa on alati otsused teised. Ja küll sall ka valmis saab, aega vee kevadeni küll ja küll.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, vaja end nüüd jahutada ja tuult teha. Aga kauaks seda - varsti on kevad ja siis alles hakkab reaalne taimeostupalavik. :P

      Kustuta
  2. Mul tegi abikaasa salliraami ise, mulle tundus, et suurem töö seisnes naelte sissetagumises - kui tahad proovida võin Sulle pilte saata. Töötab küll, olen juba kolm salli seal venitanud

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul oligi esialgne plaan ise teha, kuid siis hakkasin kahtlema, kas ma tahan ikka hakata nii suures koguses naelu sisse toksima hakata ja et kas ma leiangi kuuri alt nii viisakaid ja pikkasid pulki, mis sobiksid raamiks. Ja kust ma neid roostevabasid naelu siin pärapõrgus võtan - hakata neid veel tellima . . . et parem tellin siis juba raami.

      Kustuta
  3. Jaaa, aga seemnepakki, isegi kui neid veel külvata ei saa, on ikka väga mõnus käes veeretada.
    Mul on samuti isetehtud salliraam, aga mõnikord, kui kõik kulud kokku arvutada, on tõesti mõni asi arukam tellida.

    VastaKustuta