reede, 19. detsember 2014

Puhkus algas!

Puhkus algas ja jõulud on ees - mis saab veel paremat olla? :) Isegi lörtsine ilm ei saa head tuju ära võtta. Ja ma olen täitsa rahul praeguste plusskraadidega - ei meeldi mulle külmast krampi tõmbunud liikmetega väljas käia, ekstra energiakulu vaid! Oleks siis veel härmas ja sätendav võlumaailm ümberringi, mille nimel sedasi kannatada . . .

Puhkuse alguse tähistamiseks käisin lausa 2x köögis küpsetamas - kõigepealt skoone, pärast kooki. Mulle meeldib kui hommikuti on kohvi kõrvale midagigi kodus küpsetatut võtta. Muidu nagu ei teagi, mida hommikuti süüa, ehkki aeglaselt näksitud juustuvõileib on ka hea, aga kook selle lõpetuseks veelgi parem.

Kui homme väga lörtsiseid lärakaid ei saja (nagu täna), siis lähen teen kuuseokstest kaunistused aknalauakastidesse. Aga no midagi väga ei luba - olen seda mõtet juba üle kuu aja edasi lükanud. Samas nüüd ei ole enam kuhugile lükata - enne jõulu võiks väljas kaunistused tehtud olla, hiljem tulevad vaaritamised, koristamine jm tubased tegevused peale. Ja jõuluõhtuks tuleb venna pere külla.

Kuna eelnevas postituses kurtsin, kui palju näputööd mul hajameelsusest pildistamata on jäänud, siis nüüd tegin mingidki klõpsud viimaste päevade käevõrude tegemistest, ehkki valgust nappis ja välguga mulle pildistada ei meeldi:


 Sellised käevõrud läksid kooli päkapikulaadal kõige paremini kaubaks:


 Ja need olid käevõrud, mis päkapikulaadast järele jäid - ju siis kõige viletsamad. :P Ilmselt oli põhjus selles, et need ei olnud tehtud läikega kividest nagu eelmised. Ostetud käevõrude puhul imetlesid lapsed just nende sära.

Helmeid on veel palju järel, kuid ikka tuleb veel ka juurde tellida, sest kõik ei sobi kõigega ja pildi järgi tellides ei saa alati õiget ettekujutust. Näiteks osad kivikestega vahehelmed said suuremad kui klaashelmed ise. Aga küll need ära saab kasutatud kui sobivamõõdulised juurde tellida. Õnneks ei ole tegu kalli hobiga, nagu seda on aiandus. :P

Viimane taimeline tellimus oli mul muidu toanartsisside ja ratsuritähtede sibulad. Toanartsissid on praeguseks hiiglasemõõtu ja kohe pakatavate pungadega, ratsuritähed seevastu on täiesti pungatud ja seda juba kuu aega. Ei tea, kas oleksin pidanud nad kohe saabudes potti istutama . . .

3 kommentaari:

  1. Mul on terve käsitöökorvikese täis erinevaid helmetöö asju sellest perioodist kui mul oli aega ja tuju selle huvitava maailmaga tegeleda. Praegu seisab kast lihtsalt kapi otsas aga kuna kaks noort preilit on kasvamas, siis sinna ta kindlasti väga kauaks ei jää :) Ja mulle meeldib just see lillade helmestega kombinatsioon kõige rohkem :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Novot, täiskasvanute maitse on ikka teine, mis lastel - mulle endale ka meeldivad need lilladega. :)

      Kustuta