esmaspäev, 10. juuli 2017

Aiahaldja kodu

Mõned nokitsemised tulevad kohe täitsa spontaanselt. Õunapuu all rohides, kus mul on elulõngad, metspipar ja kevadised sibullilled, jäi kord pilk pidama ühele sügavale urkale puutüves. Näitasin lapsele ka, ütles, et see on Arrietty kodu (imeilus Miyazaki film, "The Secret World of Arrietty"). Siis tekkiski mõte, et võiks sinna ukse ette panna, saaks haldjamaja. Täna tegelesingi tüvele ukse ette pusimisega;

Pisut haljastust lisasin ka:

Sõrmkübaratäis lilli. Vaasis on vesi sees, iga päev tuleb uued õied panema . . . aga mul suvelillekaste sel aastal pole, see mu ainus lilleanum, ehk seisab meeles korra päevas õisi vahetada. :)

Lõppu paar pilti uudisõitest, kes eelmisse postitusse ei jõudnud.
Püha roos (Rosa Sancta) näitab sel aastal esimest korda õisi, väga ruttu õitseb ainult läbi ainult:
Rosa Sancta
Jaapani priimula on ammu läbi õitsenud, lihtsalt pildi sain alles nüüd lapse telefonist kätte. Nüüd on mul kõigi Barnhaven'i külvide õied nähtud:
Jaapani priimula Apple Blossom
Ja toas õilmitseb mul bugenvillea:
Bugenvillea

7 kommentaari:

  1. Sellise haldjaaia ümber liiguvad ka minu mõtted juba pikemat aega, paraku pole seni lihtsalt aega olnud.

    VastaKustuta
  2. Me kõik oleme pärit lapsepõlvest! Nii armas.

    VastaKustuta
  3. Aiahaldjas laseb aial särada!

    VastaKustuta
  4. Lahe, haldjakoduke lisab aiale veel mõõtmeid :)

    VastaKustuta