laupäev, 23. august 2014

Varajane sünnipäevakingitus! :)

Täna oli üks imeline päev - olen nüüd kauaotsitud elulõnga Henryi õnnelik omanik. :)


Tänu kahele heale inimesele, Erika Mahhovile, kes selle minule mõeldes Nurga puukooli aianduspäevadelt kaasa võttis (kuna olin Henryit varem tema kaudu otsinud ja tal oli see meeles!), ja mu heale sõbrannale, kes taime Tallinnast ära tõi ja mulle teise Eesti otsa kohale toimetas, selle eest midagi tahtmata - sest mul olevat varsti sünnipäev! Kui kaunis neist . . .  Eestis ei olnud ju Henryit kusagil saada, välismaalt aga tellima hakata, taime enda maksumusest 5x suurema saatekuluga, oleks ka päris . . . meeleheitlik olnud. Soovisin siis - inglitelt, et nad aitaks mul selle elulõnga leida, aga et nii imelisel viisil see taim minuni jõuab ja veel puhta tasuta, seda ma küll ei osanud oodata. 

Henryi on nüüd veranda ette planeeritud kohale istutatud, mina aga istun ja kiirgan ikka veel rõõmust. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar