teisipäev, 16. august 2016

Hoidistamise aeg

Kui mul siin ühel päeval õnnestus kohalikust poest lahtiselt müüdavat tomatipasta kontsentraati saada, teadsin millega mu lähipäevad sisustatud saavad. Tegelikult oli plaanis hoopis õuntega tegelema hakata, aga seda soodsat kontsentaati ei ole ju alati saada, krabasin kohe terve kilo. No ja siis seda vaaritamist ikka jagus . . .




Jälle seesama ikra, ainult poole väiksema tomatipasta kogusega.

Sellega oli kontsentraat ära kasutatud, kuna aga suvikõrvitsad ja tomatid jätkasid pealetungi, tuli ka järgnevad päevad pliidi taga veeta . . .




Pärast kõike seda vaaritamist tundsin, et nüüd ei taha tükk aega enam ühtegi tomatit näha. :D Nädala pärast tuleb aga ilmselt uus ketšupilaar teha, see praegune keetmine oli vaid esmaabi kasvuhoonele.

Näputööaeg on mul vist ka kogu aeg, polegi sellist aega, kui ei nokitseks millegi kallal. Kui üks asi lõpeb, siis seda rutem alustan millegi uuega, lihtsalt pildile pole kõik jõudnud. Näiteks mitmed paarid sokke jõudsid enne soovijateni ilma, et oleksin jõudnud neid jäädvustada.
Minu viimase aja lemmikmustriks on hobuserauapalmik. Kuna me lapsega loeme hetkel mitmekümnendat korda Videviku saagat, mina oma inglisekeelset varianti, tema eestikeelset, siis oli igati paslik võtta järgmiseks tööks Bella kindad Videviku filmist, mis on just hobuserauapalmikus. Samas stiilis mütsi mõtlesin ka juurde:


Kuna lapsele need nii meeldisid, siis kudusin talle veel ühed samasugused valgest laamavilllast, tema soovil lühema randmega. Samast lõngast müts ja sall olid tal juba enne olemas.


Kirjud kindad olid mul juba ammu valmis, ootasid vaid pildile saamist. Ma ei mõista, mis sellesse mustrisse pandud on, mis mind tõmbab. Laps kah ütles, et tõmbab, et selline kodune muster või nii. Kindad on tegelikult tumedamad:





5 kommentaari:

  1. kevadel tärkavad ninad, sügisel kerkivad hoidistepurkide virnad :D
    Oled väga usin. Mõtlen, et ei mäletagi, millal viimati vardaid peos hoidsin. Hetkel nagu veel ei taha ka. Võimalik, et olen võõrdunud lihtsal. Kudumid on imeilusad, purgikleebised lihtsalt üle ägedad ning hoidised kindlasti väga maitsvad.

    VastaKustuta
  2. Nii inspireeriv postitus. Õige, kasvuhoone esmaabi:) Meil on samuti tomati ja suvikõrvitsa uputus. Kindamustri kaheksakand on jah kodune, ilus muster.

    VastaKustuta
  3. Kõik, mis Sa teed on väga kaunilt tehtud :) ja ma kummardan perenaiste ees, kes muudkui usinalt purgivad. Ise olen selleks ilmselgelt liiga laisk ja mugav :)

    VastaKustuta
  4. Nii ilusad purgid, punane on vist Su keldri lemmikvärv :) Mina olen hetkel roheline, tomat on veel kitsi värvi näitama.
    Aga kaheksakand jah, hea õnne tooja ju. Ilusad, pehmed kudumid. Talvel on soe

    VastaKustuta
  5. Ooo :) Imelised hoidised ja nii vahvate siltidega! Mina olen peamiselt mooside juurde jäänud, ilmselt peab näiteks ketshupini jõudmiseks muretsema enne suurema ja korralikuma kasvuhoone ;)

    VastaKustuta