reede, 8. juuli 2016

God made rainy days . . .

(Jumal lõi vihmapäevad, et aednikud saaksid kodutööd tehtud)

Või siis kududa . . .

. . . või lugeda (akna taga trummeldav vihm toob vampiiriloo meeleolu veelgi selgemalt kätte ära).

Ning loomulikult - internetist uusi taimi taimi otsida. :D Minu esimene tellimus Järvseljalt:

Parthenocissus quinquefolia - harilik metsviinapuu
Polemonium caeruleum - harilik sinilatv´Album´
Thymus vulgaris - aed-liivatee ´Compactus `
Hyssopus officinalis - harilik iisop ´Roseus´ 
Thalictrum aquilegifolium - kurekell-ängelhein 
Rubus parviflorus - nutka vaarikas
Sambucus nigra - must leeder ´Lactiniata´
Hydrangea heteromalla - himaalaja hortensia
Leymus arenarius - liiv-vareskaer
Arrhenatherum elatius subsp. bulbosum - kõrge raikaerik ´Variegatum´
Calamagrostis × acutiflora - teravaõiene kastik ´Overdam´
Calamagrostis × acutiflora - teravaõiene kastik 'Avalanche'
Molinia arundinacea´Windspiel´- roog-sinihelmikas
Artemisia ludoviciana - kassiurb-puju

Et siis taas mõned taimeunistused täidetud + elu esimesed kõrrelised tulemas.

7 kommentaari:

  1. kas sa mult valget sinilatva ei saanud? Mul seda ikka südmest.

    VastaKustuta
  2. Nii ilusad kindad. Jah, see on hea küll kui vahepeal sajab. Meile antakse küll kuidagi vähe seda. Eile oli lihtsalt hästi külm õues. Toredad uued sulle siis varsti saabumas. Ma tellisin just roose :)

    VastaKustuta
  3. Imelised kindad! Aga miks Sa harilikku mets-viinapuud OSTSID? Ma siin roogin neid võrseid kogu aeg peenrast välja ja praegu on isegi potis olemas...Seega, kui mitut tahaksid, ma võin sisi vähemasti teise homme kaasa tuua.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ostsin, sest nad maksid vaid sente, rohkem mul neid vaja ei ole ka, aga tänan pakkumast. :)

      Kustuta
  4. imelised kindad tõesti ja liiv-varekaer pane kas potti, tünni või kuhu iganes, see on metsikult ilus metsaline :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Just sellised plaanid mul metsalisega olidki. :D

      Kustuta
  5. Jah, vanajumal on ikka tark jumal olnud, laseb valmida kaunil käsitööl, süümekateta süüvida huvikirjandusse ja netiavarustesse ;)

    VastaKustuta